معرفی خانه بان

 
 

 

«درباره شرکت»

 
 

* نام شرکت : خدمات نوین صانی گستر کاسپین

* نام تجاری : « خانه بان »

* نوع شرکت : با مسئولیت محدود

* شماره ثبت : 2976

* سال تاسیس : 1394

* زمینه فعالیت : ارائه خدمات فنی ومهندسی ؛ راه اندازی،پشتیبانی، تعمیرونگهداری سیستمهای حرارتی و برودتی وتاسیساتی و ساختمانی

* سوابق اجرایی : فعالیت از سال 1382در زمینه اجرا، نصب وراه اندازی ، راهبری وتعمیر ونگهداری تاسیسات برقی، مکانیکی، مخابراتی، حرارتی وبرودتی، تصفیه خانه آب وفاضلاب ، ایستگاههای پمپاژ ، ابنیه وتجهیزات نوین کم مصرف کندانسینگ
با نامهای ایمن صاعقه ، پرتوافروزان خزر، پرتو امداد خزر، تاسیسات مدرن ثانی

 

 

«چشم انداز خانه بان»

 

ما در دنیایی که فناوریهای مختلف ودغدغه های روزمره، زندگی انسانها را تحت تاثیر قرارداده، با طراحی واجرای حرفه ای بهینه سازی وپشتیبانی ،راهبری وتعمیرو نگهداری پیشگیرانه PM تجهیزات فنی ساختمانها، شیوه نوین خدمات رسانی با هدف پیشگیری را با سرعت ،دقت ،احترام وشایسته سالاری فراهم می آوریم تادر نگاه هموطنان، تحسین برانگیز ترین شرکت در زمینه خدمات باشیم .

 

 

«رسالت وجودی خانه بان»

 

کمک به مدیریت درست امکانات وتجهیزات، همراه با کاهش هزینه ها وافزایش کارایی وعمرساختمان وآسایش هر چه بیشتر عزیزان شماست.

 

 

«استراتژی خانه بان»

 

1- شناسایی و استفاده از فن آوری نوین در راستای ارائه خدمات برتر.
2- ارائه سریعترین خدمات امدادی از لحاظ کمی وکیفی درزمینه تعمیرات مراقبت ونگهداری .
3- ارائه بهترین خدمات جهت حفظ احترام ورضایت مشتری.
4- جذب با استعدادترین افراد جهت یادگیروانجام خدمات به مشتریان.
5- آموزش تخصصی ومداوم فنی وارتباطی ومشتری مداری بابالاترین استانداردها به پرسنل وتکنسینها بعنوان سرمایهای سازمان.
6- استفاده از فناوری روزدنیا جهت خدمات رسانی شایسته وسریع به هموطنان.
7- نظارت وارزش یابی دقیق بر عملکرد پرسنل ونمایندگیها.
8- پیگیری وسنجش رضایت مشتری ووفادارسازی مشتری.

 

 

«اهداف خانه بان»

 

* گسترش و حمایت از مالکان و استفاده کنندگان از ساختمان
* ترویج فرهنگ نگهداری واستفاده بهینه از تجهیزات
* ایجاد اشتغال و درآمد زایی برای جوانان ودانش آموختگان
* آموزش و ترویج روش صحیح مراقبت ونگهداری ساختمان در كشور
* حرکت در راه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی وجلوگیر از اسراف
* افزایش رضایتمندی ذینفعان کلیدی (مشتریان نهایی، نمایندگان، نهادهای قانونی )
* توسعه نمایندگی ها در کلیه استانها وشهرستانهای کشور
* ایجاد بزرگترین مرکز آموزشی و پژوهشی در زمینه خدمات فنی ورفاهی جهت بالا بردن سطح کیفی دانش تمامی افرادی که در سطح ایران در این زمینه فعالیت می کنند.

 

 

«ارزش های سازمانی خانه بان»

 

• مشتری محوری
• حرفه ای بودن
• شفافیت و قانون مداری
• خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی
• صداقت، عدالت و انصاف
• شایسته سالاری
• حفاظت محیط زیست و ادای حقوق شهروندی
• دستیابی به نتایج متوازن